lørdag, august 19, 2006

snart student Diakonhjemmet Høgskole

Har sittet og bladd meg gjennom data-info om oppstart og studieplaner.
Man starter vi med mer info. Tirs skal vi være i sjømannskirken på Bygdøy. Ons blir IT- opplæring (it`s learning)Tors blir d underv.
Ivar fornøyd med turdag idag pluss SFO. Dessuten fikk vi gladmelding idag : han får skoleskyss fortsatt !!
Noen visdomsord bringes videre :

Det kom to og spurte etter deg i dag.
Jeg fortalte hvor du bor.
Håper de kommer og blir hos deg for godt.
De heter Lykke og Glede.

Deiligst av alle gleder
er gleden
for slett ingen ting
ikke for noe du kan eller vil
gleden for intet
gleden for alt
gleden fordi du er til
Lykken kan
komme så stille
som en sjelden og uventet gjest
og tenne
et lys
i din hverdag
og skape den om til en fest
SOM EPLER AV GULL, I SKÅLER AV SØLV,
ER ORD SOM BLIR TALT I RETTE TID.
Lykken kan

6 kommentarer:

Reidun sa...

Det siste visdomsordet er fra Ordspr.25,11
Fikk dette fra dobbelt 50-års lag i Garder. Ville gjerne dele det videre og håper det kan gjøre godt for flere.

Princess Of God sa...

så flink du er mamman min!!!!
godt å lese. har sendt deg et brev...si ifra når du får det.
Tenker på deg hver eneste dag.Håper du er oppmuntra og får ny kraft av Herren hver dag. Lev i nåden og hvil i hans fader favn!
gla i deg!
hilser med matt5,16
klemmer og kyss

Princess Of God sa...

Hei igjen mamma!
endelig helg...første uke på språkkurs er over...puh hvor tungt det er å sitte på skolebenken igjen. men lærer jo mye så da er det verdt litt strev og krefter.
Gleder meg til å hører rapporter fra diakonhjemmet når du har begynt der=)
ha en fortsatt god dag
-jenta di-

Siri sa...

Hei Reidun!

Jeg er imponert! Så flink du er med hjemmeside og det hele=) Tusen takk for veldig hyggelig innlegg. Ble så glad! Ja, nå er det ikke lenge til jeg drar. - Spennende og skummelt! Jeg jobber faktisk på Dikakonhjemmet sykehus nå. Og s går jeg jo egentlig der på skole også. Men har jo permisjon nå såklart. Hvilket studie tar du? Kanskje går vi der sammen til neste år?

Stor klem fra Siri

Princess Of God sa...

Hei gode mamman min!
Ville bare si at jeg tenker paa deg og ber for deg. Naar vi i teamet ba for deg igaar fikk Elisabeth salme 23 til deg der vi ba/proklamerte den hoyt ut der vi bytta ut david med ditt navn. Les det hoyt ut til deg selv ogsaa!@
love you! eilsabeth og daniel

Princess Of God sa...

eiasbeth og daniel hilser skulle det stå...
gla i deg mamsen