lørdag, mai 27, 2006

danse mot vår...


Jeg vil danse mot vår.
Gjennom regnbuens glans,
ser jeg himmel og hav
Smelte sammen i soloppgang.
Og mens tankene flyr,
våkner sanser til liv.
Og jorden nynner sin egen sang.
-
Refr: Jeg vil danse mot vår,
kjenne hud møte hud,
Være ung i et nyfødt år.
Kjenne liv i min kropp,
fra en sol som står opp,
Være ung, jeg vil danse mot vår.
-
I en blomstrende eng,
vil jeg vandre av sted,
Og la sansene finne veg.
Jeg har vårkjolen på,
vinden stryker meg nå.
Jeg byr deg en vals:
Kom og dans med meg.

2 kommentarer:

Princess Of God sa...

hei mamsen min!
gleder meg allerede til å komme hjem igjen=)har hatt litt undervising idg og litt evaluering, mere evaluering imårra pluss et aldri så lite grillparty, det blir stas, jeg elsker grilling!
gla i deg
smask

Princess Of God sa...

denne sangen er så fantastisk fin altså...